A 8 hetes táborban a programok egy rendkívül széles skálán mozogtak, fizikai, szellemi és érzelmi fejlesztést egyaránt lehetővé téve. A gyerekek eltérő tanulási stílusuknak és fejlődési preferenciáiknak megfelelően nagy mozgás, finommotorika, kreativitás, érzelmi intelligencia, természetismeret és sok más témában fejlődhettek a hetek során.
A 8 hét programja az alábbiak szerint alakult:
Első hét: kézműveskedés, illemtan, újrahasznosított játékok, természetismeret és környezettudatosság.
Második hét: egészséges életmód, dohányzás hatásai, étkezés, turmixok, fogmosás, gyógynövények.
Harmadik hét: kreativitás fejlesztés, kavicsfestés, szélforgó készítés, fakanálbáb készítés, gyöngyfűzés.
Negyedik hét: rovarvizsgálat, foci, lovarda látogatás, közlekedés, gyöngyfűzés.
Ötödik hét: mesék, amit a gyerekek hoztak be, könyvtár látogatás és könyvkölcsönzés.
Hatodik hét: szélcsengő készítés, liszt-gyurma készítés, slackline, népi dalosjátékok, illemtan.
Hetedik hét: játék-múzeum, ahol a gyerekek a kedvenc játékaikat hozták be a táborba, és egymásnak mutatták be őket.
Nyolcadik hét: szabadtéri játékok, csipeszfigurák készítése, papírtányér-kép készítése, ajándéktasak készítése, amiben a saját alkotásaikat haza tudták vinni.